12 aylık bende sizin gibi düşündüm defalarca. Mama içmedi bu zamanına kadar dedim uykusunda içer belki denedim kabul etmedi. Uyutmadan önce muhallebi yaptım yedi gene de kalktı. Mesele bence fiziksel değil duygusal açlık çünkü 2 dk da emse geri dalıyor benimki. Ben benim varlığımı gece sorguladığını düşünüyorum bazen. Bir de diş ağrısı hastalık vs de artıyor bu emme isteği. Keşke daha küçükken başta kesseydim bu meme işini geceleri. Kilosu da iyiydi ama ilk çocuğum deneyimsizlik işte.