Elifadacakmak Kızlar bebeğim emmiyor manuel süt sağma makinası kullanıyorum sütüm çok azaldı . Elektrikli süt sağma makinası alsam artar mı acaba sütüm
elifiii Elifadacakmak eger durumunuz müsaitse hastane tipi sagma makinesi kiralayın. düzenli sağım yapıp bol su içince artıyor.
muge_tosun Elifadacakmak bende var 3 kez kullandım şimdi duruyor bi köşede isterseniz uygun bi fiyata verebilirim benim sütüm kesildi gelmedi o yüzden boşu boşuna duruyor burda en azından size faydası olur
Deletedmom378 Elifadacakmak baby plus kullanıyorum kademeleri var yavaş çekim hızlı çekim onların içinde de kademeleri yavaşın daha yavaşı hızlının daha hızlısı gibi göğüsü uyarmak için ayrı bi tuşu var öneririm
Esraabozdemir09 Benim manuel de sütüm hiç gelmiyordu elektirikli aldım 80 100 CC süt sağma ya başladım
D16 Lansinoh harika kesinlikle tavsiye ederim. Biberon ucunda anne gögsüne yakın . Bn ilk doğduğundan beri kullanıyorum .
D16 Elifadacakmak evet tekliyi kullanıyorum zatrn 10 dk da sağıyosunuz btyo . 2 liye gerek yok bnce .
Almisinannesi00 Deletedmom378 Bende baby plus kullaniyorum memnunum. Kademeli olmasida guzel geldi banam
Deletedmom378 Almisinannesi00 süt gelmese bile o kademe sayesinde uyarı yapınca damla damla süt gelmeye başlıyor çok iyi bi ürün
Almisinannesi00 Deletedmom378 Benim cok az geliyordu simdi cogaldi cok sukur cektire cektire getirdim 😊