Busra67 Guzel anneler bu hafta ise basladigim icin,bebegime mamaya basladik gunde 1 ogun.once hip aldik vucudu doktu,dun evolvia verdim yine yuzu kizardi sadece.basina geleb varmi acaba? Mama almazsa cok zorda kalacagim napacagim biomiyorum.bebegim 4.5 aylik.baska mama denesek yine vucutta etki edermiki
Minikbirel Busra67 doktora gıt cnm sana bılgı verir venm bebegimde ınek sutu alerjısı var cok gagasını yapıor kusma var ve poposunda pişik bnlar yeterlı oluyor
Hanifeee Minikbirel mamayı içiyor mu peki ben de aldım neocate pzt işe gittiğimde vercem sadece ama çok pis kokuyo mama ya içmezse sizde testte süt alerjisi çıktımı
Busra67 Hanifeee dun test yaptirdik 1 ay sonra cikacak.hipp ve evolvia ictik.dr dediki birde aptamil al dene dedi.yani sute de alerjisi varsa biz ise gittigimizde ne verecegiz bu cocuklara 😔
Minikbirel Hanifeee test yaptırmadm cnm ama cok denedm mamayı verdıkce normal mamayı hemen pişik gagasını cok yapıor 7 defa gunde mamayı uzum oekmezı katıorm bıde metrodan vanılya surubu aldm onla tatlandırıorm