Rabiaugur Göz muayenesi yaptırmadık henüz 4,5 aylık oldu kızım geç mi kaldık bilmiyorum normal bi göz hekimine mi gitmemiz gerekiyor bebekler için ayrı bi bölüm varmı bilmiyorum bilgisi olan yazsın lütfen
hdemir86 Rabiaugur Yarın 3. Ay kontrolü var oğlumun kendi doktorunda. Göz muayenesi için de göz doktoruna randevu aldık. Çocuk doktoru 3. Ayda göz muayenesi demişti bize.
Elika00 Rabiaugur bu arada ben 8 aylıkken götürdüm göz takibi vardı şaşılık da yoktu erkenden götürmedim ama tabi erken götürmek daha önemli doktor söylesin iyi diye
Rabiaugur hdemir86 bizim doktorumuz unuttu heralde hiç söylemedi bize bende birinin göz problemini duyunca aklıma geldi açıkcası şimdi gitsem olur mu acaba
Rabiaugur Elika00 randevularda bulamadım ben normal göz doktoru var biraz araştırmam lazım sanırım onun için
hdemir86 Rabiaugur Doktorunuza ulaşma şansınız varsa sorun bence. Çevremden duyuyorum daha geç götürenler var.
Elika00 Rabiaugur yok belli olmuyor ya da internetten bak ben dünyagöz aradım şube ismini söyledim söylediler direk ara hastaneye sor canım onlar söylüyo orda görünmüyo randevu alırken