Hanımlar kızım 3.sınıf öğretmen matematikte arkadaslarından geride dedi birde genel bir test olmuşlar kötü çıkmış sonuçlar. Acaba öğrenme güçlüğü var dedi. Rehberliğe yönlendirilen dedi. Baya konuştuk
Neyse öğrenme güçlüğü olan çocuklarda belirtiler nasıl hiç mi birşey öğrenemıyorlar. Mesela pandemide 1.sınoftık derslere girmeden sadece ben evde okuma yazma öğrettim. Misal yazın Kur’an’a gitti bu yaz öğrendi. Kutu oyunu oynasak dıkkatıni verip oynuyor. Elektroniğe merakı var. Yani öğrenme güçlüğü olsa bunları yapabılır mı ? En minik legolarla neler yapıyor mesela. Ama test çözerken bazen soruyu bılr okumadan işaretler cevabı bılse bıle. Test bu yüzdende belki kötü çıktı. Birde matematikte zaten süper zeka değil bunu bılıyorum. Yardımcı olursanız sevınırım. Rehberliğe gidiceğiz yinede çünkü içimizde şüphe kalmasın belkıde çok düşüktür öğrenme güçlüğü bilemiyorum ama öğrenme güçlüğü olanlar bu dedıklerımı yapabilir mı ? Dikkat eksikliğimi var acaba dedim birşeyi dikkatını verip yapıyor.