_Princesmom_ Sütüm yeterli olmadığı için oğlum yeterli kilo alamadığı için 1 haftadır meme+mama olarak devam ediyordum,fakat yeşil mukuslu kaka ve yüzünde kabarık şekilde egzama çıktı,doktor süt alerjisi olduğunu söyledi..oyuzden mamayı kestim,fakat bebeğim sütüm az olduğu için doymuyor sürekli ağlıyor uyku uyumuyor tavsiye edebileceğiniz alerjik bebekler için mama var mı ?? Veya ne yapabilirim çok çaresiz kaldım 😔😔
Zeliha66 _Princesmom_ cocuk doktpru veya alerji doktorundan rapor cikarttirarak ücretsiz alabilirsiniz alerji mamasini biz similac alimentum kullaniyoruz tadini basta sevmedi pekmez katarak icirdim
Maviucurtma _Princesmom_ kilo alımı az okursa doktor yazar zaten rapor çıkartır alerji maması için bize öyle dedi sadece emzir dedi kilo alımı az olursa bakarız dedi
_Princesmom_ Zeliha66 doktorumuz hiç bişey önermedi sadece mamayı kesmemi söyledi 🤷🏻♀️ Oyuzden kendim almak istiyorum
Zeliha66 _Princesmom_ sütünun yetmedigini bebeginin ac kaldigini söyle canım mamadan istedigini belirt. Ben öyle söyledim diyetten sütüm azalmıstı