Anneler selam. Bebeklerim 6 gün sonra 4aylık olacaklar. Normal şartlarda destekli oturabilir bu aydaki bebekler ama benim bebeklerim 36.haftada doğdu. Erken doğanlarda düzeltilmiş yaş durumu var ya. Yaşıtlarına göre 4 hafta gerideler yani. Şu an yatar pozisyondan çok sıkılmış durumdalar. Acaba oturtabilir miyim? Doktora soracağım fakat burada da bilgisi olan vardır diye sizlere sormak istedim