Aslında oğlumun doğduğundan beri uyku düzeni var. Saatlerine uyutma şeklime hep dikkat ettim. Ama emzikle uyuma olayı artık gece çok fazla uyanmasına neden oldu. Ben de bıraktırmaya karar verdim. 2 gündür deniyorum ama inanılmaz direnç gösteriyo ve emziğin yerini benim kucağıma gelerek doldurmak istiyor. Buna izin veriyorum ama biliyorum ki buna da alışıp uyumasını bu da etkileyecek. Ne yapmam gerekiyor ağlamasını ne kadar tölere etmeliyim?