Oglunasikbiranne08 Kızlar göz muayenesi için nerden randevu alacağız. Normal göz hastalıkları polikliniğinden mi?
Oglunasikbiranne08 Aysktr şuan 1 aylık olduk cnm. Haftaya gidicez kontrole. İlk defa gidicez. Bide 3 aylıkken ve 1 yaşındayken gidiliyormus
Ezelim Oglunasikbiranne08 benim kızım şimdi 10 aylık bugün randevumuz var göz polikliniğine bakmazlarmi ki acaba sadece o dediğiniz aylarda mi bakılıyor
Aysktr Oglunasikbiranne08 hııımm ben hatırlamıyorum özel olarak göz doktoruna gitmedik hiç bi kere sağlık ocağında birde kendi cocuk doktorumuz bakmıstı da o yüzden sasırp sordum 🤭
Tugbaf Ezelim hayır bakıyorlar canım bende oğlumu götürdüm erken Doğum oldu 4 kere göz doktoruna götürdüm 3. ay götürdüm şimdi 4. Ay 12 günlük 6. Ayda yine götürücem bir sorun yok ama önem amaçlı götürücem bilirsiniz canım
Oglunasikbiranne08 Aysktr hmm bilmiyorum ki bize 1 aylıkken göz muayenesi olcak dediler. Randevu aldım göz doktoruna
Aysktr Oglunasikbiranne08 devlete mi gidiyorsunuz özele mi acaba onunla alakası var mıdır merak ettim de