gmzshn Sezaryan doğumdan kaç ay sonra öbür çocuklarınıza gebe kaldınız? Dikiş yerinde veya sağlığınızda bi sorun oldu mu?
2tirtilannesi gmzshn 20 ay arayla gebe kaldim herhangi bir sorun yaşamadım Suan 11 gün oldu dogum yapali Simdiki dikisim daha guzel hatta tekrar gebelik düşünmüyorum dedim doktoruma özenle yapmis resmen😃 ip gibi incecik bi iz var
gmzshn MelisaGoktugMommy yani birisi 11 aylıkken hamile kaldınız 🥶 aslında bende öyle istiyorum bakalım şuan bebeğim 1 aylık sorunlu bi bebeğim olmazsa inşallah bende öyle istiyorum
Elifnurcelik ArzuOguz aaa kendim gibi birini daha gördüm şuan ☺ bende 4 ay sonra kaldım ne kadarlik hamilesiniz acaba
Metehan__annesi Poyrazin_annesii kusura bakmayın özel olmayacaksa adet olmuşmuydunuz 6 ayda gebe kalmadan önce
Huskus Poyrazin_annesii korunuyor muydunuz peki ? Ben 4 ay önce doğum yaptım halen adet olmadım bazen düşündürüyor bu beni
limonkolonyasi 2tirtilannesi merhaba ettiğim bisey var 2.dogumda aynı yerden mi kesiyorlar yoksa ilk dikisin altından ya da hemen üstünden mi
Ulkuverasmom gmzshn 9 ay sonra hamile kaldım biraz zor geçti sancım oluyordu zaten tam 37de aldılar durmadı oğlum 😂