Pikapikapikacuuu [silindi] ya kızartıyorum ya da fırına atıyorum ben canım başka çokta farklo birşey yapmadım. Bazen de soslayıp tavada kısık ateşte 2 saat falan pişiriyorum lokum gibi oluyor.
-Cedric [silindi] çıtır tavuk yapabilirsiniz. Sosla-Mısır gevreğine bandır sıvıyağ da kızart yanına patates ketçap mayonez efsane olur
Balkizinannesitugce [silindi] bende soslarim sarımsak yoğurt biraz salca tavuk baharati döküm tavada yağsız ızgara yaparim yanına patates püresi tereyağlı kuşkonmaz koz sebzeler güzel oluyor
Tugce2391 Tencerenin altına bir sıra patates bir sıra soğan dizip üstüne de tavukları bırakıp en kısık ateşte altını açarak yavaş yavaş pişiriyorum tabi sevdiğiniz baharatları da eklerseniz süper oluyr tavuk oturma diye yapıyorum ben