Gamzemmak Mrb öncelikle. İlk bebeğim olduğu için burdan yazarak sorarak çoğu şeyi öğreniyorum cevaplayan herkesten Allah razı olsun. Kızım 42 günlük doğduğu günden beri hep biberonla beslendi sütümü sağıp içiriyorum. Ama aklıma takılan soru şu ki sağma makinasının biberonu yeni doğan biberonu olduğu için başta onunla verdin ama 40 ı çıkınca cam biberonla içermek istedim sağlık açısından. Ucu büyüktü eczaneden 1 numara uç aldım cam biberonla içerken bebeğim hep genzine kaçıyor boğulma yaşıyor çok geliyor cam biberondan bende böylelikle tekrar sağma makinasının biberon una geçtim ama plastik diye çok şey geliyor aklıma dezenfekte amaçlı haftada 2 kere tencerede biberonları başlığını kapağına kadar kaynatıyorum bu durum gibi başına gelen oldu mu. Bu arada plastik dediğim sağma makinasının biberonu bu sıralar kızım sütünü içerken içerken kabarcıklar yapıyor bu bebeğe gaz sebebiyet için verir mi kayınvaldem diyorki damağı ile ısırmıştır ondan hava yapıyor dedi
Kucukkalbim Gamzemmak Dr browns biberon kullan canım içinde çubuk aparatı var oda hava yutmasını engelliyor ben çok memnun kaldım👍🏻