muzicelerim2 ben ilk doğumum da 8. Ayda oldum ilk ay çok ikinci ay az şeklinde 4-5 ay gitti sonra uzun sürdü 10 gün sürdü 13 gün geciktim felan hormon bozukluğu vardı ve o ara emzirmeyi bırakmıştım onlarda etki eder demişti bu söylediğim 2 seneyi kapsıyor tabi şimdi tekrar doğum yaptım 2 ay oldu hala olmadım