Merhaba hanımlar 2.5 aylık kızım var şuan sağ göğsümü sıktığım zaman sütüm fışkırıyor ve çok fazla süt geliyor kızım da emerken çok hızlı süt gittiğini farkediyorum fakat sol göğsümü sıktığımda çok az damla süt geliyor kızımda emerken yoruluyor ve diğer göğsüme göre baya küçük duruyor sebebini anlayamadım iki göğsümüde emziriyorum acaba bi sıkıntı olur mu sütüm mü kesilecek düşüncesi oluşuyor ve üzülüyorum yaşayanlar var mı acaba?