KonudanBagimsiz KonudanBagimsiz 3. Fotoyu görmemişim ve foto sırası karışmış☺️İlk fotodakini beğenmedim,2. Fotoda belki 3 numarayı da sevemedim.Yani bence üçü de hoş değil.
KonudanBagimsiz Balpeteklerii Canım benim, bu sadece benim fikrim ,zevk meselesi sen tarzına hangisini uygun buluyosan tabi ki onu al ben etkilemiş olmak istemem🌸Günlük kullanım için alıyorsan deri veya deri görünmlü bir şey,her şey ile uyumlu olmayabilir.
kubramomm- Balpeteklerii gri kot ceketin aynısı bendede var benımkı kot mavi seninki kot gri kullanıslı oluyo ama scok serın havalarda olmuyor usutuyor ama ayrıca içliğigi var peluş onu giyince sıcak tutar 1.000 tl ye almıstım bende
kubramomm- Balpeteklerii bundan ama kolları beyaz tüylü yakasıda almak istersen satabilirim 3 kere falan giydim suan cok pahalı bunlar ben orjinalini getirttim yurtdısından 😂😂😂