Kızlar kauçuk nuk emzik aldım oğlum 2 aylık emzik ağzından çıktığı saniye toz topluyo üstüne hep toz yapişiyor yani bildiginiz havadaki tozları dahi üstüne çekiyor anlamış dglm .kullanan var mı acaba 60 lirayada aldım ama 1 kere tek kullandık toz tuttuğu için kullanamıyorum üstünde yapışkan varmış gibi çocuğun kıyafetinde ki tüyleri bile yapisiyor