Merhaba Anneler kızım 4 aylık ama erken doğdu 35.haftada yani 4.ay atagi değildir diye düşünüyorum atakları hesaplayamiyorum,Mamasını yerken ağlama huzursuzlasma olmaya başladı evde gezerek dolaşarak veya sesler çıkararak mama yemege başladık haliyle yorucu oluyor cok bu durumu yaşayan varmi nasıl bir yol izlediniz 🌺