deletedmom173 Minikmucizemm ay o gece beni çatlattı aşı huzursuzluk yaptı bir türlü uykuya geçemedi ilk gece biraz huzursuz uykusuz canım geçmiş olsun sabah birşeyi kalmaz
Zeykemk26 Of en korktugum sey hayır kucucuk cocuga 3 tane aşı nedir ya 😪 24 ekimde vurulcaz cok tırsıyorum ateşini falan anlayamazsam dıye aklım gidiyor
Aselikra Zeykemk26 elinde sürekli ateş ölçer olacak canim bakacaksin hep. Biz olduj 2.ay asimizi ates , huzursuzluk falan yapmadi normaldi yani kendinizi korkutmayin