sevgii_123 capaya gittik idrara kana kakaya baktılar .Serum verildi bebeğim küçük 2aylikti o zmaan ishal vücutta su kaybı yaparmış o yüzden serum ile takviye yapıldı .2gun kaldık hastanede antibiyotik ilaç verilmedi .Bu arada hiç ateşi yoktu kusma ve ishali (yeşil ve mukuslu )vardi