Benisahtesevme2 merhaba, aynen bende kitap okumayı çok severim☺️ Sanırım bu durum çocuklarımıza da yansıyor. İyi ki böyle🙏🏼 Emdiği zamanlar bizimde öyleydi. Emerek uykuya daldığı için o zamanlar böyle bir rutin oluşturabilmek mümkün değildi.. sizin gibi bizde günün herhangi bir saati, aralıklarla kitap okurduk… akşamda emme ve uykuya geçiş şeklindeydi. Memeyi bıraktıktan sonra yerine kitap koydum hemen. Emme+uyku, kitap+uykuya dönüştü. Yine gün içinde kitaplarımızı okumaya devam ediyoruz. Uyku saatimiz gelincede pijamalarımızla kütüphanesinden beraber bir kitap seçiyoruz. Hatta bazen uyumak istemediğinde ‘tamam uyumayalım, sadece yatağımızda kitap okuyalım diyorum’O yatağına yatıyor, bende okuyabileceğim kadar loş bir ışık altında seçtiği kitabı okuyorum😊 kitap sonunda baya mayışmış oluyor zaten sonra sakin bir müzik ve kapanış😂