Beyaz ceket polar ve kızım hiç giymedi 3 6 ay
Polar tulumda az ve temiz kullanıldı asla yıpranma sökük yırtık leke yoktur
Papatyam_03 3 6 ay
📢
⬆️⬆️
👋🏻👋🏻
Merhaba 🌞 annemiz fiyat bilgisi eklemeniz uygun olacaktır 🙏🏻
Jelibonsmom tamam hemen ekliyorum
Tulum 130 Polar ceket 100
Pazarlık payı var