biz 21 günlük olduk ama benim bebeğim hala ışıkta gözlerini çok zor açıyor. günışığında da normal lamba ışığında da. elimle gölge yaptığım anda açıyor gözlerini. ama bir kere açınca sonra kapamıyor, alışana kadar. internette çok kötü şeyler yazıyor baktım. sizin bebekleriniz de ışığa tepki veriyor mu bu şekilde normal bir şey mi bu?