momyy_ Oğlum 4 aylık günde 4. 5 defa kaka yapiyo bir haftadır fln böyle daha önce haftada bir fln yapardı
Htcsnc momyy_ benim oğlumda bir ortalama 7-8 kaka yapardı internetten araştırdım 9 a kadar normal yazıyordu fakat güvenemedim doktoruna sordum. Doktoru günde 10 kere kaka yapmasıda normal 10 günde bir yapmasıda dedi
Zeyzeytu Emziriyomusnuz? Anne sütü alıyosa normal olduğunu söylemişti doktorumuz sindirmesi kolay benim bebeğimde emdikten hemn snra çok sık yapardı
Y-A-Annesi momyy_ yok yok ben de bundan dolayı götürmüştüm doktora normal dendi 6-7 olursa ishal kabul ediyoruz demişti