Faadik Sevilay Erdoğan Akademi Hastanesi (Meram Şubesi) Konya Doğumdan itibaren aynı doktordayiz. Eylül’de gittik muayene = 315₺ idi.
Meryem_Cansever Bizde aynı doktordayız kızılay daydı bi kaç aydır akademide yeni tayini çıktı bebeğiniz kaç aylık
Faadik 4bucuk aylik olduk. 😇 3.aydan sonra akademi uzerinden kontrollerimizi sagladik. Bu ayin 28inde tekrar kontrol ve asimiz var. 😍