Merhabalar. 2 gün sarılıktan hastanede yattık bu süre zarfında emzirme ve mama takviyesi (aptamil) kullandık. Hastanede iken kakası gayet düzenli bir şekilde günde 4 6 arası yapıyordu. Eve geldiğimizde bu durum değişti. Dün gece 12 den beridir kakasını yapmadı. Doktorumuza danıştık, mamadan olabilir geçmezse diye fitil verdi henüz kullanmadık. Mamayı değiştirsek mi daha önceden deneyimleyenler var mı ?