Kızlar bebeğim gündüz ve gece uykudan uyanınca acıkıp meme arayışında oluyor sinirleniyor ağlıyo memeyi ağzında oynuyor üç beş denemeden sonra tutuyor iştahla emiyor 5 dk sonra tekrar ağlıyor hem ağlayıp hem emiyor öncedense hemen tutardı be ağlama sorunumuz olmazdı akşamlarıysa belli bi saat aralığında yapıyor özellikle o kadar zorluyorum mümkün değil almıyor sürekli ağlıyor sağıp biberonla versem alıyor sorum şu ki meme reddi Nası bişey bunu mu yaşıyoruz?