3 buçuk ay kullandım 4 saate bir 4 damla mamasına damlatıyordum son kontrole gitmem de doktorum gazı yoksa kendisi çıkartıyorsa kullanma dedi bende bıraktım. Çok yardımcı bir damla sindirim sistemini dengeliyor ve gazın kolay çıkmasını sağlıyor ben bazen geceleri uykusu bölünmesin diye gazını çıkartmadan yatırıyordum çok şükür kızım kendisi çıkartmaya başladığı için bıraktım damlayı 🥰