Merhaba, 37 gün oldu sezeryan yapalı. 52 kg ile hamile kalmıştım. 64 kilo ile doğuma gittim. Ama şuan 58 kg oldum ve kilo veremiyorum. Sütüm artsın diye yiyorum yedikçe alıyorum 🤦🏼♀️ Kısır döngü oldu sanki bu durum. Diyetisyen desteği almam gerekecek sanırım. Siz neler yaptınız nasıl kilo verip aynı zamanda sütünüz etkilenmedi?