Merhaba güzel anneler, bebeğim 37 günlük. 1 haftadır hiç kilo almamış görünüyor. Günde 200 cc civarı toplamda mama veriyorum. Genel olarak anne sütüyle besleniyor. Mama miktarını nasıl yapmalıyım sizce? Sizler neler yapıyorsunuz? Aç olup ağlayınca mama veriyorum. Anne sütünden sonra uyuyor. Aç olsa uyumazdı herhalde diye düşünüyorum 🤦🏼♀️