Doğumdan önce adetim sancısız rahat geçerdi, doğumdan sonra baya sancılı geçirmeye başladım . Mesela bugün o kadar sancım kasılmam varki sanki doğum kasılması gibi cidden . Kist vs olabilir mi yoksa normal mi yaşayan varmı aynı durumu . Doktor kontrolü gerekir mi acaba