Gamzeli2206 benim bebeğimde 2 aylık dün öğleden sonra beş gibi yattı sonra 8 de uyanır gibi oldu emzirdim sonra uyanmadı bende kıyamadım uyku arasında emzirmeye çalıştım almadı bende sağdım sütümü biberonu uykudayken aldı saat 11 di sonra gece 3 de uyandı o saatten sonra 1 saatte bir uyandı emzirdim geri yattı bişe mi oldu diye korktum açıkçası