_tospikannesi Kızlar bileziğim var altın takmayı cok seven biri degılım ama yakınlarımızın düğününde takmamı istiyor kaynanam. Şıngır şıngır cok hosuma gitmiyor acaba bi tane kelepçeye mi degıstırsem karar veremedim. Sizce bilezik mi hoş görünüyor kelepçe mi 😊
kahvesever93 _tospikannesi Ben altın severim bu yüzden ikisi de tercihim olabilirdi ama sen sevmediğin icin bunu bir pandora bileklik ile değiştirebilirsin
GamzeninAski _tospikannesi bn cok severm altini ama sadece dugunlerde ozel gunlerde takiyorum ajda bilezikleri hm zarif hm kullanisli kelepceler cok hosuma gidyor bnde istyrm ama olasi satma durumunda zarar edersn diolar o yuzden tercihim bilezik oluyor
Asyaveannesi04 _tospikannesi bende çok altın bilezik tarzı seven biri değilim eşim cartier kelepçeli bilezik aldı çok zarif ve güzel tavsiye ederim 👍🏻
MerveKayraTugra İşçiliksiz olsun derseniz Adana burması. Kelepçe desen çok işçilikli. Cartier model eğilip, bükülüyor. Kardeşim vardı ordan biliyorum. Eğer satmayacam ömürlük kullanacam derseniz de şöyle normal 15 gram bilezik
midekoruyucu _tospikannesi kolunda bişeyler olsun da düğünlerde farketmez 😂😂😂 ama genelde insanlar kimin kolunda daha çok var diye bakıyolar 😂
Dilruba_1 Şahmeran takıyorum ben bütün elimi kaplıyor zaten dikkat çeksin diyorsun Tak 😅 hem şık hem gösterişli Ayrıca altın takmayı sevmiyorsan kaynananın keyfine isteğine göre takma bence sonuçta yetişkin bir bireysin sevmediğin şeyi neden yapıyorsun ki? Ya da beyaz altın tak