F-Duru26 biz 3 aylığız hala d vitaminine devam ediyorum gerçi doktora da sormadım bırakayım mı diye de bırakılması mı gerekiyor bilmiyorum tabi 🤷🏻♀️ Bence doktorun zaten bu zamana kadar bu kiloya göre mama takviyesi önerisinde bulunması gerekiyordu zamanla belki kilo alımı düzelir diye mi bekledi acaba yani sizi bilmem ama ben olsam başlardım bir tık düşük gibi kilosu hatta bildiğim kadarıyla çoğu raporlu mama bile başlatıyor benim de bir dönem azalmıştı kilosu mama ve sağarak verdim yükseldi