yldznralya işten cıkardıysa tazmınat alman lazım ve işkura gıdıp ıssızlık maaşı baglatırsın o arada da gereklı davaları acarsın. Senın bılgın olmadan ıs akdı feshı kendı kendıne yapıyor ve sana bunun bıldırımını yapmıyor hem haklarını alırsın hem ıse iade acarsın zaten orda daha calısmazsn ama en azından ıadeyı kazanırsın onunda bedelını oder. Yasalar senden yana işkura mutlaka gıt senı yonlendıreceklerdir
M_eymen istifa dilekçesi olmadan ımzalı sekılde bunu yapamaz zaten