Merhaba kızlar. Oğlum 14 aylık. Çoğu zaman mama ve meme olarak ilerliyoruz. Yemek yemeyi hiç istemiyor oynayarak yada bazen zorlayarak vermeye calısıyorum. Yemek yemesi için sizce mamayı bırakmalımıyım? Eline veriyorum, önüne koyuyorum kendi yemesi için şekilli tabaklar yapıyorum dikkatini çeksin diye ama yok bi iki tane alıyor gerisinı ya atıyor yada eliyle eziyor ne yapacağımı şaşırdım artık. Çok zorlamakta istemiyorum yemekten iyice soğumasın diye ama olmuyor böyle de. Kan değerlerine baktırdım çok şükür bişey cıkmadı. Gece beslenmesini de kesemıyorum uyanıyor ve mama içmeden asla yatmıyor üstüne bide emmek istiyor. Fikri, tavsiyesi olan varsa söylesin lütfen. Çok yoruldum artık. 🤦♀️😔