Merhaba anneler ara sıra girip yazabiliyorum malum bebis var çocuklar var . Bebeğim 2 ay 21 günlük ve bizimin hamağımız var bebek için gün içinde sürekli onda uyuyor sallıyorum uyanıyor emziriyorim tekrar yatırıyorum bi ara şiddetli ağlıyor alıp gezdiriyorum susuyor tekrar hamağa bırakıyorum uyuyor yada hamaktaki oyuncaklara bakıyor sesler çıkarıyor . Fakat ben sürekli onda yattığı için acaba sırtı agriyormuuduur diye düşünüyorum . Yada sallıyorum ya beyni sarsiliyormudur çocuğumun onu düşünüyorum sizce nasıl ?