gurbet_gelini12 Anneler merhaba oğlum 2 buçuk yaşında Allahın ıznıyle gelecek sene anaokuluna vericem o yüzden bezden kesmem lazım ama bir iki defa denedım olmuyor yapmıyor nasıl yapabilirim siz nasıl alıştırdınız bana yardımcı olun şimdiden teşekkürler
Yildiz52 gurbet_gelini12 anaokulu için daha küçük olur seneye bence kreşe verirsiniz daha iyi olur ? Kakasını çişini falan söylemesi lazım bir süre altına kaçırması normal
Aysubtin01 gurbet_gelini12 3 gün altına kaçırdı oğlum ben her 20 dakika da bir götürdüm 3 gün çıldırdım sonra biraz biraz derken alıştı ama kısa giriyoruz hasta olmaz mi şimdi
ikizbabymom gurbet_gelini12 keşke havalar sıcakken deneseydiniz bebeği yıkamak elbiseleri kurutmak daha kolay olurdu.Başlarda istememesi altına kaçırması çok normal biraz sabrederek başarabilirsiniz.Yeter ki pes etmeyin.Ben ikizlerimi şarkı söyleyerek hediye alarak teşvik ettim
NurY gurbet_gelini12 zaten ilk deneyimler olumsuz olur ama siz sabırla devam etmelisiniz sürekli lavaboya götürmelisiniz 🙏 zamanla alışacak çünkü
Yildiz52 gurbet_gelini12 sakin ol yavaş yavaş alışır stresini hissederse hiç olmaz biraz dene olmadi ara ver
gurbet_gelini12 ikizbabymom küçük dü ozamanlar şimdi yeni yeni alıştırım dedım ama oda istemıyor bakalım ne olacak
gurbet_gelini12 Yildiz52 ya insallah öğrenir herşey söyler ama bir tek çışı geldımı söylemiyor bezini çıkartıyorum götürüyorum istemıyor
gurbet_gelini12 NurY bakalım ınsallah ögrenir yok istemıyor çışım gelıyor da demıyor ne yapacam bilmiyorum
Zey-yus50 gurbet_gelini12 önceden anlatmıştım ilk günler kaçırdı üçünü günü söylemeye başladı sonra hep söyledi bir haftada hallettik