Yildiz52
Hansmomyy özel hastanede doğum yaptıysanız ödediğimiz paranın bı kısmını alabiliyormus sunuz yani devleti doğum için verdiği fiyatın üstünde olduğu için SGK ya gidip paranızı geri istiye biliyormuş sunuz şoyle ben 8100 ödedim devletin sunduğu fiyat 2000 kusurmus o yüzden tekrar arabiliyormusuz