HasretHanim Kızlar selam. Oğlum 6 ay 17 günlük. Atak mıdır diş midir bi yeri mi ağrıyor Allahım sürekli huysuz ağlamaklı. Ama uyuyor. Bir yeri ağrısa uyumaz diye düşünüyorum tecrübeli anneler cevap yazabilir mi
Hellomoto HasretHanim benim kızımın dişleri çıkıyor asla uyumuyor arabayla uyutup geldik dün bile. Uyurken de garip sesler çıkarıyor ağrısından ama çok yorgun olduğu için uyanamadı sanırım
Ayso5 HasretHanim dis heleki uyutmaz rüya mı görüyor acaba bu arada bizde 8 aylik olduk son 1 aydır çok zor geçiyor 5.5 aylıkken altta 2 disimiz patlamisti simdi üst geliyor sanırım
HasretHanim Hellomoto ya bizimki de hemen uyanıyor zaten deliksiz uyumuyor hatta ağlayarak uyanıyor ama karnı falan ağrısa daha şiddetli ağlar uyumaz diye düşünüyorum bilmiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hellomoto HasretHanim alt dişleri çıkarken öyle uyanıyordu hiç susturamamıştım çok kötü ya bence dışı çıkıyor
HasretHanim Ayso5 yani sanmıyorum çünkü ayaktayken de sürekli huzursuz huysuz. Doktoruna soruyorum atak olabilir diş olabilir 10 günü geçerse getirin diyor. Atan haftasında değil o zaman diş 🤣 kafayı yemek üzereyim
HasretHanim Hellomoto elime pütürlü pütür bişeyler değiyor alt damaktan ama inşallah o yüzdendir. Çıksa da kurtulsak