baloglusss Alerjikkoala çok model var ya bende dyson almak istiyorum orta halli bir şey ama bilmiyorum neye göre seçeceğim
Benisahtesevme2 Kadifemsii bılemedım kuzum çalışan demıs şarjlı oldugu ıcın bataryaları sorun oluyor ömrü kısa oluyor batarya bıtınce de çöp demıs bu yüzden çok sıkayet var demıs ben anlamadım satıcı Bunu dıyor 😀
Kadifemsii Benisahtesevme2 ama bu şarjlıların hepsi için geçerli bi süre sonra illaki yıpranıyor kullanılamaz hale geliyor bizede parçasını alabileceğimiz söylendi ay bilmiyorum artık ne kadar götürürse göreceğiz . Ben 2000 e aldım yaklaşık 2 yıl olacak bu geçen zamana değer diyip avuturum kendimi 😄😄
Kadifemsii Benisahtesevme2 😄😄 zaman bizi ne hallere düşürüyor o dönem o paraya acaba mı derdik bak şimdi çöp oldu 😬 cidden memnunum ama yinede tavsiye ederim iyi araştırın dediğiniz gibi değilse hemen alın
Zera Ben de dyson arayisindayim robot supurgem de var ama koltuk yatak icin istiyorum ve iki kedim var. dyson v10 animal mi alsam v12 absolute mi karar veremedim kullananlar varsa yorum yapabilir mi acaba🥰
minikbabyy Deletedmom_68 merhaba faturaya ek nasıl alıcaksınız gidip mağazadan mı oluyor yoksa yanımda uygulamasından mı yapıyorsunuz? Bende öyle bişey yapmak istiyorum
Deletedmom_68 minikbabyy eşim aldı şimdi getiriyor mi vacuum cleaner g10 bu süpürge dyson değil xiomi ürünü imiş aylık 620₺ ödeyeceğiz faturaya ek 1 yıl. mağazadan aldık biz ama yanımda uygulamasında da var sanırım stokta olması önemli varsa uygulamadan da olur sanırım☺️benim için acil ihtiyaç olduğundan mağazadan aldık
Tomvejery Deletedmom_68 alışıyorsun zamanla cnm v15 cok hafif ama v8 en uygunu o biraz agır ama inan aralarında tek fark agırlık cekim güçleri aynı bende v 15 var
Deletedmom_68 Tomvejery mi vacuum cleaner g10 varmış onu aldı eşim getirecek birazdan inşallah iyi çıkar bakalım😊
Deletedmom_68 kubramomm- dyson değil de xiomi şarjlı süpürgeymiş aldı şimdi eşim getirecek birazdan inşallah rahata ererim ya mevsim değişimi benim köpeğin tüyler aşırı dökülmeye başladı yıldım süpürgeden
Tomvejery Deletedmom_68 bence hep aynı yaa en uygunu anneme aldım dyson bende var ikiside yakın yani eminim seninkine cok güzeldir benim için en önemlisi sarjı uzun gitmesiydi dyson 1 bucuk saat aralıksız calısıyo
Deletedmom_68 Tomvejery bu da 65 dk çalışıyormuş şu kışı çıkartsın bana da sıkıntı yok ya şimdi yetişemiyorum biri tüy döküyo biri emekliyo😁
Keremikoo Deletedmom_68 eger tuy kil icinse kesinlikle dyson. Ozellikle hayvan besleyenler icin gelsitirilmis son modelleri imkan varsa alin derim👌
Deletedmom_68 Keremikoo xiomi aldık deneyeceğim birazdan inşallah güzel çeker bu da kılı tüyü onun için lazım çünkü😊
hellobabyemir Deletedmom_68 dyson kesinlik kol yormuyor. Cok para vermeye gerek yok v8 alin gecin. Zaten o kadar iyi cekiyor ki. Kisa suruyor supurme isi
Deletedmom_68 hellobabyemir bugün xiomi dikey şarjlı süpürgesini aldı eşim getirdi açtım hemen denedim vallahi efsane bir şeymiş ya bayıldım hiç kullanmamıştım dikey süpürge zaten günlük tüyleri alsa yeter bana çünkü 2-3 kez süpürge istiyor elektrikli süpürge inanılmaz yoruyo beni