eymurxelm kizim 5 aylik hep yuzustu vakit geciriyor ve genelde kucakta oturuyor desteksiz oturmasina imkan saglamak adina bebeyatmaz almalı mıyım, almamali mıyım?
sevdaakyol Bence gereksiz benim kizimda öyle öne atıyor kendini ben oturtuyorum yanlarını destekleyerek 😄 bebeyatmaz alsam en fazla 1 ay kullandım diyelim sonra duracak öyle 🙄 onun yerine uyku fili aldım kızım sevdi uyuyor onunla 😆