Çocuğun huyu suyu değişti resmen bu 6.atak haftasıymış bebegimi uyutmaya çalışırken resmen benimle savaşıyor ayağımda sallıyorum ya dönüyor kendını atıyor kucağımda saçımı basımı yoluyor yatağa koyuyorum şarkıyla uyutayım diye kalkıyor tırmanıyor oturuyor uyumak dışında hersyi yapıyor😂 çok sukur yemek konusunda sıkıntısı yok ama gün ıcerısınde çok mutsuz kucağıma alayım diye bacağıma yapışıyor sonra alınca ındır dıye ağlıyor 😂 valla kafayı sıyırmak üzereyim bide emeklemeyi ve oturmayı öğrendi bırakıyorum yere ama hep basında durmam lazım cunku kendını bazen geri atıyor kafasını yere vuruyor bu sefer çığlık kıyamet 😂 ayrıca koltuğa ve televizyon ünitesine tutunup kalkıyor