1Prensessannesii tazeannecikk2605 canım ben de yeni aldım bebeğim sevmediği için satıyorum birazdan fotoğraf eklerim ne kadar almak istersen fiyat verirsin anlaşırsız
birpapatyaannesi Kaderr_r baktim canim ya içime sinmedi bi türlü neyse kış girdi zaten yaza biraz kızımda büyümüş olur on tarafa dönük daha rahat kullanırım