sltn_duru Merhaba arkadaşlar iştahsızlık içim önerebiliceğiniz birseyler var mı kızım 3,5 yaşında cok iştahsız hiç birsey yemiyor
Mirac_21032019 sltn_duru benimde oglum 3.5 yasinda.Donem donem oluyo oyle hepmi yemeyen cocuktu.Ben ogluma bi tek easy fish oil ve immun bagisiklik guclendirici kullaniyorum.Aradada zuhre ananin macununu veriyorum.O donem istahi aciliyo farkettim.
leopar sltn_duru 4 yaş 4 aylık yarabbimmm çok şükür 1 aya yakın açım diyor 😂12 kilo şuan düşünün o derece yemezdi
defneaselinannesi26 sltn_duru ben çok denedim sıfır a yakındı iştahsızlık viador 3. Şişedeyim inanın ⅘ kişi veremezdik bir kaşık bile ne olursa olsun yemezdi yani ağzını açmıyor ki tat alsın viadordan sonra ben tek veriyorum annem yada eşim olunca onlar oyalıyor oynuyor veriyorum tek uzun sürüyor sadece
sltn_duru Mirac_21032019 evet hep öyleydi en azından biraz da olsa yiyordu hasta olmustu iyileşti suan artık hiç birsey yemiyor cok üzülüyorum artık anne bana birseyler yap yemek istiyorum desin. Artık :(
Es1345- sltn_duru sipraktin şurup var aslında alerji ilacı yan etkisi uyku ve iştah artışı ara ara ben veriyorum doktorumuz sabah 3 ml akşam 4 ml ver dedi kızım 15 aylık. Bir de beytonik var İnstagram da bebeklik sayfasında satışı var herkes çok memnun ben de aldım ama düzenli kullanmadım düzenli kullanımda etkisi oluyormuş
Elif311 sltn_duru bu karadut özü ve canım onu kullandın mı. Sanki bize fayda etti gibi iştahı daha iyi eskide pek birşey yemezdi şimdi daha güzel yiyor
Es1345- OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar siz de mi sipraktin kullandınız benim kızımda bazen iyi yer bazen canımdan bezdirir çok öfkeleniyorum yemeyince siz yemediği zaman ne yapıyorsunuz
leopar sltn_duru büyüdü sanırım artık mesela halen meyve yemez sadece muz oda kabız yapar diye 1 tane veririm ama geri mesela köfte 2 en gazla 3 yer. Bunada şükür
sltn_duru leopar sağlıkla olsun miniğe 🤲🏻 Yesin daha cok şnsallah. Bende geçen eczane de çalışan bir arkadaşım la konuştum. Şurup tarzı değil de böyle bitkisel şeylerle ilerlemeyi düşünüyorum. Keçi boynuzu özü felan gibi. Yada karadut pekmezi gibi.
leopar sltn_duru karadut pekmezini çok duydum ama denemedim açıkçası benşm kız prematüre diye birçoğunda iştahsızlık varmış