Leyla07 😅 her sene abartirim 3 cesit salata olur gerisini saymicam bile ama bu sene bizim de yarin fazla birsey yok cocuklara 2 tur cocuk icecegi kutu kola var buyuklere borek var patatesli peynirli ispanakli etsiz cigkofte 😅 cocuklara da extra burger paketi icinde oyuncakli olan 🤷🏻♀️ Digeri abur cubur cerez donut baklava var pasta var 🤷🏻♀️ Kuruyemis falan meyve var 🤔 az geliyor bana ama bu sene icimden gelmiyor InsAllah guzel olur yarin hersey ama nedense icimde isteksizlik var oglumun gonlu olsun hatirasin olsun diye yapiyorum Normalde her sene civil civilim ondan daha geycanliyim Hani Hic dogum gunu kutlanmamis biri olarak cok sevincli olurum bu sene niye boyle hissediyorum kendimi bilmiyorum 🥺