Berna7 Kelebek22 gaz damlası kullanmadım masaj yaptım gaz aşağı gitmeden üstten çıkarmaya çalıştım. İlk üç ay biogaia kullandım ama meğer sabahları ıkınmayı o yapıyormuş. Artık klaire labs probiyotik kullanıyorum doktorda sorarak kullanabilirsiniz.