Kahannesi Kızlar kafayı aşırı taktım oğlum sğnnet oldu ucu gözüküyor 1 cm dışarda şimdi bu gömük mü değil mi doktorun gömük dediğinde ucu tamamen içeride mi
CanannnD Kahannesi belli süre gomulu gibi durabilirmis biz 3 aylıkken yaptırdık şimdi 10 aylık bi kaç ay oldu düzeleli. Biz klipsli yaptırmıştık geri çekme vs yaptık hep.
CanannnD Kahannesi doktorumuz şey demiş direk pipi ucunu değil de böyle kasıklarına doğru yanlardan basınca uç çıkıyorsa gömülü değildir bazen kilo veya yağlanma sebebiyle gömülü gibi durabiliyor
nazlimom_ Kahannesi dikiş bilmiyorumda ben deriyi çekiyorum ileri geri pipi yapışmasın diye doktor bişey demedimi
Kahannesi CanannnD teşekkür ederim canım peki geri çekmede ağlıyor yeni olduğu için herhalde en dibi görene kadar mı bastırıyordunuz yoksa dikişli kısma kadar mı
CanannnD Kahannesi bizde dikiş yoktu klipsli yaptırdık yani tam hatırlamıyorum ama gittiği yere kadar ittirip temizleyip bebe yağı döküyorum şekilde kendi göstermişti doktorumuz
bebekars Kahannesi pipi ucunu geri ittirin yapışma olmamışsa geri gidicektir doktorunuz uyarmadımı?bizimki özellikle bunu her bez acısımızda yapmamızı istedi ilk 3gunden sonra.hatta orda pislik birikiyo beyaz beyaz onlarıda temizlemenzde fayda var
Kahannesi bebekars öncelikle teşekkür ederim ameliyatta olduğu için doktorla görüşemeden ayrıldık hastaneden gaftaya kontrole götüreceğiz geri ne kadar ittiriyorsunuz mesela dikişleri görene kadar mı dibine kadar mı yeni olduğu için herhalde çok ağlıuor
bebekars Kahannesi rica ederim🙏🏼 İlk 3gun geçtikten sonra yaparsanız canı acımayacaktır.dikişleri görünene kadar ittirin.zTen pipinin başı çıkıcak ittirdiğinizde anlayacaksınız gidebilceği yeri.yapışıklıknolursa tekrar açmak için cocuk hırpalanıyo mutlka yapın🙏🏼
Btlaras2 Dikiş görülene kadar ittirmeniz yeterli bizimde bir kaç hafta oldu yaptıralı yapışmıştı bir daha açtı doktor her bez açışında dikiş görülene kadar ittirin dedi üst taraftan