neslicanben olabilir ben 3. Sınıfta okuyorum hala mezun değilim ilk defa deneme amaçlı girdim, okul derslerinden ayırabildiğim vakit kadar çalıştım, yazın daha fazla çalışma fırsatım oldu ama konularım yetişmedi bu sefer de ☺️ Aslında çalışınca insan çalışmaktanda keyif alıyor çalışınca yapılmayacak şey yok 🥰