Selim132402 Kızlar bebeğim 35 günlük. Reflüsu var sanırım. Doktora gitme ihtiyacı nedense hissetmedim. Çünkü sadece emzirdikten sonra memede uyuduğu için ve omzuma alsam dahi uyuklamaktan çıkaramadığı için bende reflü yatağına yatırıyorum. Aradan 2-3 dakika sonra başlıyor hirilti sesi çıkarmaya. Uykusu resmen bölük bölük. Tabi benimde. Tekrar omzuma alıyorum. Yok uyku haliyle çıkartamıyorum. Böyle böyle sabahı ediyoruz. Şunu farkettim omzuma alınca hirilti sesi kesiliyor.Çokta güzel uyuyor. Ama ben tabiki sabaha kadar o şekilde tutamayacağım için reflü yatağına yüz üstü bi yatırayim dedim. Tabiki şimdi mışıl mışıl uyuyor. Mide gazı çıkmadığı halde. Ama ben uyuyamıyorum korkudan 😴😔😔😔 zaten 2 saate alarm kurdum tekrar emzirmek için.ama cesaret edipte uyuyamıyorum. Hiç yüz üstü yatiraniniz var mı aramızda.
Aylinn Selim132402 oğlum yeni doğunca sarılık olmuştu hastanede yattık 2 gün orda bi tane kadın kızını hep yüzüstü yatırıyordu 5 günlük du bebeği ben bisi olur mu diye sorduğunda ne olacakki ben diğer cocuklarimida böyle buyuttum dedi ama ben cesaret edemezdim yani
betullclsk Selim132402 kafasını henüz kontrol edemez gündüzleri yatırın ama geceleri 4. Ayından sonra yatırdım ben oda bebekle alakalı yine
Burcu22 Selim132402 pek bilgim yok ben hep yan yatırdım arkasına yastık koydum şimdi yeni yeni kendi yüz üstü uyuyor dönüp 4aylık
Sibel12345 Selim132402 ani bebek ölümlerine sebep oluyor yüz üstü yatırmak uyuya kalırsın çocuğun bogulur kalp krizi geçirir yapma derim he sabahları emzir yüz üstü yatır gazını çıkarsın al yerine yatır ama akşamları hiç tavsiye etmiyorum
[silindi] Selim132402 benim doktorum gun ıcınde mutlaka yuzustu yatır kasları gelıssın sıkılana kadar kalsın oyle dedi ama yatarken o skeılde yatması suan dogru degil dedi bebegım 35gunluk bu arada
Selim132402 [silindi] aynı gündeyiz. Benimde içime sinmedi. Çevirdim yan tarafına. Annem de demişti. Arada gündüzleri yüz üstü yatır. Bebeğe iyi gelir. Severler o şekilde yatmayı. Birde bazen o sekilde mide gazını çıkarttiginada sahit oldum. Zaten tam çevirecekken uyuştu mu napti kıpırdandi. Sanki rahat edemiyormuscasina. Çevirince tekrar uyudu
Fbasturk Selim132402 bebek henüz çok küçük kendi başını kontrol edemez ,yüz üstü tehlikelidir ,reflü yatağında bı gün sağ tarafına bir gün sol tarafına doğru yatırın ,kizim 7,5 aylık başını rahat tutuyor ona rağmen huzursuz oluyorum yüz üstü uyumak isterse
xwprensesannesii Selim132402 benim bebeğim 3 ay 7 günlük doğduğundan beri yüz üstü yatırıyorum geceleri sırt üstü kendini çok uyandırıyor doktoruma danıştım nasıl yatırdığına bakabilir miyim dedi pozisyonu gösterdim yatırabilirsin maaşAllah bebeğin kafasını kontrol edebiliyor dedi
Selim132402 xwprensesannesii doktor onaylasaydi bi nevi bende yatirirdim da. Neyse dedim. Nolur nolmaz
Cnszeze Selim132402 20 günlükden beri öyle yatırıyorum. Çok daha kesintisiz uyuyor ama senin tercihin. Kızım hep çok hareketliydi kafasını o zamandan beri rahat çeviriyor. Burnunu kapatmıyor.
Gamzeciks Selim132402 gündüz uykusunda yatırıyorum öyle,yanımda zaten. Gece yatırmıyorum. Ama çok rahat ediyorlar o pozisyonda. Gazda rahat çıkıyor
HKyhn Selim132402 oğlum ilk 3-4 ay gece gündüz yüzüstü uyudu(diğer türlü uyuduğunda çöl çabuk uyanıyordu) Doktor bişey olmaz bebekler böyle daha rahat eder dedi. Zaten kafalarını sağa sola çevirebiliyorlar
DuruNisa Selim132402 başını 2. Ayında çevirdi kızım ve ben 2 aydan beri yüz üstü yatırıyorum. Gerçi şimdi yatırmasamda kendi dönüyor
Sevdiyeuslu Selim132402 bende rahatlaması İçin yatırıyorum ama geceleri asla uyuyamıyorum. Sen yatır ama sık sık kontrol et yada yanına al o zaman kıpırdadığında görmek daha kolay oluyor. Ben öyle yapıyorum
Sevdiyeuslu Selim132402 bende rahatlaması İçin yatırıyorum ama geceleri asla uyuyamıyorum. Sen yatır ama sık sık kontrol et yada yanına al o zaman kıpırdadığında görmek daha kolay oluyor. Ben öyle yapıyorum
Sevdiyeuslu Selim132402 bende rahatlaması İçin yatırıyorum ama geceleri asla uyuyamıyorum. Sen yatır ama sık sık kontrol et yada yanına al o zaman kıpırdadığında görmek daha kolay oluyor. Ben öyle yapıyorum
mavisinannesi17 Selim132402 benim bebeğimde kırkından sonra hep yüz üstü uyudu bi sorun olmadı yattığı yer sert zemin olsun nevresimi gergin olsun ağzını burnunu kapatıcak şeyler olmasın etrafında