Sekeranne4 Kızlar benim parkeler gri kenarlarda siyah lekeler var siliyorum cıkmıyoo evık kirli gosterıyo sizler parkelerınızı nasıl temızlıyorsunuz
neslicanben Sekeranne4 elimle ve cif ile siliyorum. Vileda,paspas çıkartmıyor o lekeleri. Toz bile yapışıp kalıyor bi tuhaf bişey oluyor.